DOPRAVA ZDARMA při platbě předem (kartou či převodem).

Informace o zpětném svozu

S jakou přepravní společností probíhá zpětný svoz?

Využíváme služeb dopravce GLS (kontakty -> https://gls-group.com/CZ/cs/kontakty)

Na kdy je možné zpětný svoz objednat?

Zpětný svoz je možné objednat na jakýkoliv pracovní den. V den objednání je nutné zaslat termín s rezervou čtyř pracovních dní nutných pro objednání svozu u dopravce.

V jaké čase probíhá zpětný svoz?

Zpětný svoz probíhá v čase mezi 8 - 18 hodinou. Záleží na konkrétní trase a vytížení daného řidiče. Svoz nelze objednat na konkrétní čas.

Jak je nutné připravit balíky?

Balíky je nutné důkladně zalepit. Zboží musí být vždy vráceno ve stejném počtu balíků jako bylo přijato. Ideálně by měly být krabice originální, ale lze vrátit i v neoriginálním balení.

Jak obdržím přepravní štítek?

Přepravní štítek přiveze řidič GLS. Na balík jej stačí nalepit.

Dostanu od dopravce potvrzení o převzetí balíku?

Doporučujeme jej vyžádat pro případ reklamace přepravy.

Kdy je vrácena platba za zboží / kdy obdržím nový produkt?

Platba je vrácena do 14 dní od obdržení zboží zpět.
V případě výměny zboží je nový kus odesílán ze skladu obvykle do 5 pracovních dní od obdržení původního. Výměna "kus za kus" není z logistických důvodů možná.

Je nutné vždy využít náš zpětný svoz zdarma?

Není. Zákazník může vždy vrátit produkt na vlastní náklady. Adresu pro vrácení najdete v obchodních podmínkách (pozor na odlišnou fakturační a dodací adresu) a ve formuláři pro odstoupení.