Vrácení a reklamace
Vrácení zboží:
Výrobek zakoupený přes náš internetový obchod neodpovídá vašim představám? Pak máte možnost ho vrátit bez udání důvodů během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí.
Jak postupovat:
Zašlete email na info@perfektnidomov.cz s požadavkem na vrácení produktu. Do emailu prosím přidejte i termín vyzvednutí (pracovní den) na vaší adrese a to s rezervou čtyř pracovních dní nutných pro objednání svozu. Svoz je realizován dopravcem GLS, který přiveze přepravní štítek a je zdarma. Zboží je nutné zabalit zpět do krabice (nemusí být originální, ale musí být stejný počet krabic jako byl přijat) a důkladně zalepit.
Přišlo zboží poškozené?
Připojte prosím k emailu fotografie, které zobrazují stav přijatého produktu. U poškozených položek můžeme také nabídnout finanční kompenzaci pro menší vady či náhradní díly.
Nechcete využít našeho zpětného svozu?
Vždy můžete produkt vrátit na vlastní náklady dopravcem na naší adresu:
PerfektniDomov.cz
5.května 42
Praha 4, 140 00
Kdy je vrácená platba?
Platba je vrácena do 14 dní od obdržení zboží zpět k nám do skladu. Pokud jste platili dobírkou, tak prosíme o zaslání čísla účtu.
V případě, že jste podnikatelem, tzn. právnickou osobou či osobou, jež zboží objednala v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání, zákonná možnost Odstoupení od kupní smlouvy ve 14 dnech se na vás nevztahuje.
-----------------------
Reklamace zboží:
V případě, že chcete zboží reklamovat, tak nás prosím kontaktujte na emailové adrese reklamace@perfektnidomov.cz a popište nám závadu (včetně fotodokumentace). Většina reklamací lze řešit výměnou / zasláním náhradních dílů a není třeba k nám zasílat zboží.
V případě nutnosti zaslání zboží využijte adresu:
PerfektníDomov.cz
5.května 42
Praha 4, 140 00
-----------------------
Máte otázky? Kontaktujte nás na email reklamace@perfektnidomov.cz či tel. +420 775 608 860 (Po-Pá: 9-16 hod.)