Vrácení a reklamace
↩️ Vrácení zboží:
Pokud zakoupené zboží neodpovídá vašim představám, můžete ho bez udání důvodu vrátit do 14 dnů od převzetí.
Jak na to?
Napište nám na info@perfektnidomov.cz a uveďte požadavek na vrácení + termín vyzvednutí (pracovní den).
⚠️ Svoz je možné objednat s rezervou min. 3 pracovních dnů.
(Například: v pondělí lze objednat svoz na středu, ve středu na pátek atd.)
ℹ️ Svoz zajišťuje dopravce GLS – přiveze přepravní štítek.
Zboží zabalte zpět do krabice a pečlivě zalepte.
Více informací o zpětném svozu najdete zde.
💥Přišlo zboží poškozené?
Zašlete do e-mailu fotografie poškození. U drobných vad můžeme nabídnout kompenzaci, náhradní díly nebo odvoz.
Nechcete využít zpětného svozu zdarma s GLS?
Vždy můžete produkt vrátit na vlastní náklady dopravcem na naší adresu:
PerfektniDomov.cz
5.května 42
Praha 4, 140 00
Pro podnikatele (osoby nakupující v rámci podnikatelské činnosti) se právo na vrácení do 14 dnů nevztahuje.
-----------------------
🛠️ Reklamace zboží:
Chcete zboží reklamovat?
Napište nám na reklamace@perfektnidomov.cz a stručně popište závadu – ideálně s fotodokumentací.
Většinu reklamací vyřešíme rychle formou výměny nebo zasláním náhradního dílu, takže zboží často není nutné zasílat zpět.
V případě nutnosti zaslání zboží využijte adresu:
PerfektníDomov.cz
5.května 42
Praha 4, 140 00
-----------------------
📩 Máte otázky? Kontaktujte nás na email reklamace@perfektnidomov.cz či tel. +420 775 608 860 (Po-Pá: 9-16 hod.)